Huolto

Käytössänne kuljetuspalvelumme! 

Takuuhuoltomerkit

  • LG (TV, AV)
  • PANASONIC (TV)
  • SAMSUNG (TV, AV, KODINKONEET)
  • SHARP

Huoltoilmoitus

Huoltotyön nopeuttamiseksi täytä: huoltoilmoitus

OHJE kun lähetät laitetta huoltoon

  1. Liitä mukaan kuitti tai kopio siitä
  2. Kirjaa vian kuvaus mahdollisimman tarkasti. Vaikka olet soittanut meille, emme muista mitä olet meille kertonut.
  3. Tutustu huolellisesti valmistajan takuuehtoihin, jotka olet saanut laitteen mukana.Takuuviallinen tuote ensisijaisesti huolletaan kuntoon. Mikäli huoltoa ei voida suorittaa,vaihdetaan tuote ominaisuuksiltaan vastaavaan tuotteeseen
  4. Pakkaa laite huolellisesti niin, että se kestää kuljetuksen aiheuttaman rasituksen. Käytä, ainakuin mahdollista, laitteen alkuperäistä pakkausta tai vastaavaa. Sopivan kokoisellapakkauksella ja riittävällä pehmusteella minimoidaan kuljetusvahingot. Lisää lähetyksenmukaan yhteystietosi ja selvitys siitä, miten laitteen vika ilmenee. Liitä selvitykseen myöslaitteen mahdollinen sarjanumero.
  5. Huomioithan, että pakkaaminen on lähettäjän vastuulla. Jos laite on puutteellisesti pakattu javaurioituu matkalla, korvausvelvollisuus kuuluu lähettäjälle.
  6. Lähetä laite MATKAHUOLLON RAHTIPALVELUN kautta huoltoon. Vastaanottajan tiedot:

JYVÄSKYLÄN TV-TEKNIIKKA
ALASINKATU 1-3
40320 JYVÄSKYLÄ

Vastaanottaja maksaa rahdin (HUOM! Vain jos laitteen takuu on voimassa!)